¨

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av nena - 14 februari 2011 22:25

 Jag kom inte på bussen... det var för mycket folk på den =(

Fick ringa efter skjuts för jag var ju tvungen att ta mig in till staden.

Kändes som ett misslyckande...

När jag sedan träffar min handläggare så kommer nästa tråkighet.

Hon ska sluta, hon har fått en annan tjänst och det kommer att ske i veckan.

Ingen vet vem som kommer att ta över. Ingen vet vad som kommer att ske...

och här sitter jag och mår illa och har ingen aning om vad som kommer att bli av mig nu... dessutom har jag inte så lång tid kvar innan detta "programmet" också är slut och jag är utförsäkrad där också och vad händer då??
Ska jag då plötsligt blivit värkfri och kunna jobba 8 timmar per dag eller?

Stämpeldagar har jag inga, jobb har jag inte... det ända jag har är värk....

Var finns nödbromsen när man behöver den och vill kliva av???


Fick en fin bukett rosor av min älskade P.

Det är jag inte bortskämd med så det blev en glad överraskning mitt i eländet.

Han visste inte vad som hänt under dagen så det var väl bara så att just denna alla ♥ dag skulle han köpa blommor till mig.



Av nena - 14 februari 2011 08:58

Så var helgen över och vardagen har kommit.


 Helgen har varit bra, lugn och skön och en del sol.

I lördags handlade vi lite och sedan var vi hemma hos svärföräldrarna en sväng och fikade.

I går var det gudstjänst och f-möte i kyrkan. Information om kommande konfirmationsläger.


 Idag ska jag, idag hoppas jag att jag kommer på bussen och kan åka in till af.

I helgen letade jag upp rätt buss, rätt hållplats och tid och allt kändes bra och jag var supersäker på att det där är en baggis... kan säga att jag inte är lika säker längre =(


 Nu blir det frukost!

Ha en fin alla ♥ dag!!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards