¨

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av nena - 3 februari 2011 07:56

 och det känns som om regnet hänger i luften.

Det regnade i går eftermiddag och kväll/natt och ännu mer snö har försvunnit men de har lovat nytt i morgon... fast sen ska det regna igen så det känns onödigt att slösa på snön så, lika bra att det inte kommer någon.


 Idag är M tillbaka i skolan.

Ingen halsont längre och mycket mindre hosta.

J klagade lite i går på halsen när hon kom hem men sedan blev det inte mer av det.

Håller tummen att det inte blir något av det.

I eftermiddag är det ingen konfaläsning så hon kommer hem i normal tid idag.


 Jag ska bara ta det lugnt idag och vila inför morgondagen och arbetsträningen.

På tal om det så går jag här hemma under namnet "zombi-mamma" lite gulligt så där just nu av J eftersom hon tittat på Hipp hipp och tyckte det var så kul med den arbetstränande zombin på biblioteket och jag "hotade" med att jag skulle gå runt så och låta så om hon kom in på bibblan när jag var där ; o)


Ha en fin dag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards