¨

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av nena - 9 juni 2010 18:45

 Nej verkligen inget vidare för J =(


J fick tandställning för att hon hade en tand som satt så högt uppe i gummen och då började de med att dra ut den som satt i vägen.
Tandställning sedan och kedja upp till den där uppe för att den liksom skulle dras neråt. Det har ju också fungerat, tanden är på plats.


Nu för ett år sedan (?) fick hon där nere också eftersom ställningen där uppe hade ju flyttat lite på allt och inte bara den som skulle ner så för att bettet skulle bli bra var de tvungna att flytta nere också.


Jag hoppas verkligen att din dotter slipper detta och att hennes tand nu börjar ta sig ner när den gamla är borta.


Jag hade det själv på samma sätt men jag behövde inte gå igenom detta som J går igenom. Man ärver ju inte bara bra saker av sina päron tyvärr..
Jag skulle kanske ha behövt ha samma som J så hade tandraden varit finare idag.
Hade bara en lös ställning (inte för den tanden) och den var ju inte i så mycket kan jag ju erkänna.


 Jag hoppas att allt går bra i morgon och att du kan slappna av lite... fast jag vet ju hur det är och att det inte är så lätt.


Kram till dig!

Av nena - 9 juni 2010 14:43

 J hade ont i morse också men ville ändå gå till skolan för det är en del kul som ska hända, bl.a maskeradbrännboll.

Hon klädde inte ut sig i år, förstår att hon inte kände för det med en mun som värker men hon ville i alla fall vara med och titta på kompisarna och tänka på annat... om det nu blev av för de skulle ha det i förmiddag och då ösregnade det. Hoppas att de sköt fram det och har haft det nu på eftermiddagen istället.


 I går grät hon när hon åt och det är inte ofta som tårarna kommer på henne. Hon har verkligen ont.

Blev väl bättre innan hon skulle sova men då skulle tänderna borstas och det var inte så skönt =(

Inte kunde vi väl tro att en stackars liten tand som inte ville komma ner skulle ställa till ett sådant besvär.

Hade  vi också visst att de skulle göra allt detta i går och det skulle bli som det blev hade vi skjutit fram det en vecka så att hon kunde få njuta riktigt av sista roliga dagarna i skolan med kompisarna och ha en skön skolavslutning.

Önskar att jag kunde göra något för henne.


 Själv har jag en hemsk huvudvärk.
Halsen river och känns tjock.

Ont i lederna och känner mig bara trött och tråkig.



Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards