¨

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av nena - 6 juni 2010 21:48

 I morgon börjar sista skolveckan för töserna.

Tänk att nu är det sommarlov på G igen och jag tycker inte att det var så länge sedan som vi var och såg när M "sprang ut" på skolgården sista dagen i 9:an. Att hon redan gått hela första året i gymnasiet.

Att min lilla J ska börja åttan till hösten, jag som inte tycker det är så länge sedan som hon tog storasyster i handen och gick på skolbussen för första gången.


 Vi har haft en skön helg.

Solen har varit hos oss hela helgen.


 I går så var J på scouterna på förmiddagen och sedan var vi och handlade skor till skolavslutningen till henne.

Jag och J gjorde det och M och P var på en liten jakt-mässa.


Idag har vi bara varit och det har varit så skönt.

J och M har fått en enhjuling av mormor och morfar så de har hållit på med den större delen av dagen.
Inte så lätt det där =)

Jag var sugen på att testa men vågar inte för då vaknar väl min inneboende till ordentligt och just idag har han hållit sig ganska så lugn, bara smågnabbat med mig.


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards