¨

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Onsdag

Av nena - 9 juni 2010 14:43

 J hade ont i morse också men ville ändå gå till skolan för det är en del kul som ska hända, bl.a maskeradbrännboll.

Hon klädde inte ut sig i år, förstår att hon inte kände för det med en mun som värker men hon ville i alla fall vara med och titta på kompisarna och tänka på annat... om det nu blev av för de skulle ha det i förmiddag och då ösregnade det. Hoppas att de sköt fram det och har haft det nu på eftermiddagen istället.


 I går grät hon när hon åt och det är inte ofta som tårarna kommer på henne. Hon har verkligen ont.

Blev väl bättre innan hon skulle sova men då skulle tänderna borstas och det var inte så skönt =(

Inte kunde vi väl tro att en stackars liten tand som inte ville komma ner skulle ställa till ett sådant besvär.

Hade  vi också visst att de skulle göra allt detta i går och det skulle bli som det blev hade vi skjutit fram det en vecka så att hon kunde få njuta riktigt av sista roliga dagarna i skolan med kompisarna och ha en skön skolavslutning.

Önskar att jag kunde göra något för henne.


 Själv har jag en hemsk huvudvärk.
Halsen river och känns tjock.

Ont i lederna och känner mig bara trött och tråkig.



 
 
Pisan

Pisan

9 juni 2010 16:28

Detta låter inget vidare. Min äldsta fick dra en tand för ett tag sedan och den som skall fram där växer i gommen. Hur kom det sig att din tös fick tandställning? Det där med tänder är jobbigt. KRAMAR till dig! Hoppas du känner dig lite bättre framåt kvällen. Känner mig ungefär som du + att jag är stressad inför i morgon (skolavslutning med tårtbak + fika hos kompisar där vi också skall fixa tårta...)Skulle vilja dra nåt gammalt över mig...

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

9 juni 2010 18:44

Pisan - Svarar i eget inlägg till dig!

http://nena.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

9 juni 2010 21:58

Det gör ont i en själv när barnen har ont eller är ledsna. Stackars J, ska det verkligen göra så ont - man kan ju hoppas att tandläkaren kan justera något så det hjälper lite. Hoppas det är bättre imorgon.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

10 juni 2010 08:06

Kimmie - Visst gör det. Man ösnkar att man bara kunde trolla bort det där onda.

Det är när de spänner ståltrådar och allt hon har i munnen som det gör ont. Hon brukar ha ont när de gjort det men denna gången blev det värre. Kan vara för att de satt in nya trådar + gummiband.
Idag är det betydligt bättre tack och lov.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards