¨

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Fibromonstret bråkar

Av nena - 2 februari 2010 18:48

Jag tror nog att han hade semester igår och laddade batterierna för att orka bråka med mig nu istället.

Jag är jätteglad för den nästan helt  smärtfria dag jag fick i går men vill inte ha fler sådana om det ska bli dubbelt upp dagen efter. Då tar jag hellre en mer lagom värk var dag känns det som just nu.

 Jag tror att det är vädret som ställer till det för denna vinter har värken gått upp och ner och varit riktig hemsk.


 M hade fått sluta tidigare idag så att hon skulle komma hem innan bussarna kanske inte kunde ta sig fram.

Undrar hur det blir i morgon...

Hon har kelat med en get i djurparken, det är tydligen en väldigt kelig get ;) Hon hade suttit på huk och skulle sätta koppel i halsbandet... ja de brukar gå ut och gå med de här djuren i byn *s* och då hade han gått upp med frambenen på hennes knä och la huvudet på hennes axel och skulle kela *gulligt*

När hon kom hem så var hundarna tokig i henne =)


 Nu blir det lite tv

Ha en skön kväll!

 
 
Ingen bild

Madde S

2 februari 2010 23:08

Hej Lena! Jag har också haft det extra besvärligt i vinter. Har du ngr tips? Vad gör du för att lindra värken? Värme, medicin el...?

 
wiper

wiper

3 februari 2010 00:40

Tråkigt att du bara fick en bra dag. Fibromyalgi är en hemsk åkomma och det verkar vara så många kvinnor som drabbas och framförallt högpresterande och kvinnor som varit på hugget och tagit ut sig.

Vad gulligt med geten. Förstår att hon var till sig.

Ha en fin onsdag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

3 februari 2010 07:08

Madde - Tråkigt att du också har det så besvärligt just nu.
Har egentligen inga tips, har inte hittat något som hjälper mig tyvärr....

 
Ingen bild

-Nena-

3 februari 2010 07:11

wiper - Ja det är en hel del som har just fibromyalgi och jag önskar att det fanns någon som kunde komma på ett botmedel.

Tack och detsamma
Kram

 
Kimmie

Kimmie

3 februari 2010 09:12

Vad gulligt med geten, den trodde kanske att den var en hund =)

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

3 februari 2010 16:02

Kimmie - Ja visst var det gulligt =)
Lätt att tro att man är hund om man ska ha koppel på sig ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards