¨

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av nena - 6 februari 2010 23:11

Kroppen vill inte riktigt det och då är det bara att lyssna.


 Det gick bra på kalaset, det var bara vi för de andra skulle komma lite senare. Vi fick komma innan eftersom jag mår som jag mår och det var väldigt skönt.

Trevlig stund, med en hel del skratt och goda kakor.


 Här hemma har vi nu i kväll sett -Min stora feta grekiska semester-. Den var bra tyckte vi alla.

Vi är ju inga melodifestival- personer här hemma så den har vi inte sett.

Ibland ser vi den eller har den på i bakgrunden bara... den sista uttagningen brukar vi i och för sig se.


 Nu ska jag gå en liten bloggpromenad innan sängen väntar.

Go´natt

Av nena - 6 februari 2010 10:04

P har kört J till scouterna.

Jag sitter och parar strumpor medan jag surfar och M ligger i sängen och tittar på tv.

det blåser och är kallt där ute och jag ser inte fram emot att behöva åka och fixa presenter.


 I eftermiddag blir det kalas och jag försöker se det från det positiva hållet... kan vara trevligt att snacka lite med vänner...


 Ha en fin lördag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards