¨

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av nena - 22 februari 2010 22:09

det fick maken för en timme sedan.

Skönt att det i alla fall varit lugnt för honom i helgen.


 Jag och töserna har haft en skön dag.

Vi har bara slappat och njutit av lovets första dag.

Imorgon är det tandis för J och så ska jag följa med min mamma på ett ställe som stöd, precis som hon är med mig då och då.


 Nu ska jag se lite på tv.

Av nena - 22 februari 2010 11:28

 Det har snöat på morgonen här idag.

Ja vi sov så jag vet inte när men jag såg på vår bil som var grön i går och nu är väldigt vit.


 Vi hade som sagt sovmorgon. Skönt... så länge jag sov... det är ingen bra dag idag, det är en riktig fibrodag.

Ont har jag haft hela tiden, ondare än det vanliga onda och nu än mer.

Skönt att jag inget behöver göra idag.


 J skulle till tandis nästa tisdag men nu har vi fått ringa och ändra det.

Hon ska dit redan i morgon för plattan som sitter på den tand som inte velat komma ner trillade av i går när hon borstade tänderna innan natten.

Den sitter fast i tandställningen men den hänger ju där och dinglar och är i vägen. Det gör inte så mycket för den skulle bytas ut på tisdag.


Ha en fin dag!

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards