¨

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Måndag och första lovdagen

Av nena - 22 februari 2010 11:28

 Det har snöat på morgonen här idag.

Ja vi sov så jag vet inte när men jag såg på vår bil som var grön i går och nu är väldigt vit.


 Vi hade som sagt sovmorgon. Skönt... så länge jag sov... det är ingen bra dag idag, det är en riktig fibrodag.

Ont har jag haft hela tiden, ondare än det vanliga onda och nu än mer.

Skönt att jag inget behöver göra idag.


 J skulle till tandis nästa tisdag men nu har vi fått ringa och ändra det.

Hon ska dit redan i morgon för plattan som sitter på den tand som inte velat komma ner trillade av i går när hon borstade tänderna innan natten.

Den sitter fast i tandställningen men den hänger ju där och dinglar och är i vägen. Det gör inte så mycket för den skulle bytas ut på tisdag.


Ha en fin dag!

 
 
wiper

wiper

22 februari 2010 12:14

Ja du dom flesta bilar skiftar färg nu ;) Tråkigt att du har en fibrodag. Vädret gör ju sitt till också vad jag har förstått när det gäller fibro. Jobbigt för barn med tandställning.

Sköt om dig och ha en fin dag trots allt
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

22 februari 2010 13:38

wiper - Ja de gör ju det och de flesta blir vita ;)

Vädret spelar stor roll men också annat som finns runt om en. Ibland är det bara att det kommer utan förklaring

Tack och lov har det inte varit så jobbigt för J med hennes tandställning. Hon har haft ont några dagar och det har spänt när de grejat där i munnen men annars går det väldigt bra.
Jag hatade min då jag hade, den var lös och sällan i munnen.

Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

22 februari 2010 16:18

Hoppas ni har en bra första lovdag trots att du har ont och J har tandställningstrassel. Det slutade i varje fall snöa här, hoppas det lugnat sig hos er också.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

22 februari 2010 16:31

Skönt med sovmorgon - synd bara att du inte har en bra dag idag.

Jag steg upp 03.10 imorse. Nu börjar ögonen gå i kors...

http://helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

22 februari 2010 22:07

Kimmie - Jodå dagen har varit bra i alla fall. Lugnt och skönt.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

22 februari 2010 22:09

Helga - Ja det var verkligen tidigt, då visste jag inte var jag var ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards