¨

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av nena - 25 februari 2010 15:09

efter besöket på a.f, det gick bra, jag fick bara vänta en halvtimme och sedan fick jag mitt papper underskrivet och en inbokad tid nästa vecka.

Andra hade ju samma tanke som jag att vara där tidigt så kanske det inte är kö... nästa gång ska man kanske komma strax innan fyra fast det kanske alla de som var där idag tänker då också ;)


 De har fortfarande inte varit här ute och skrapat våra vägar =(

Hade varit bra om de tog det nu då vi ligger på + grader för nu är det så löst och lätt att få bort. Jobbigt om det fryser på som det är nu.


 Nu kommer snart maken hem och då blir det middag och sedan ska vi på kalas.

Hoppas på att makens journalle inte ringer.

Av nena - 25 februari 2010 10:58

 I morgon klockan 07.00 går maken av jouren för denna gången.

Då är han ledig och vi alla är hemma.


 Idag ska jag in på a.f för att få ett papper påskrivet.

Har ingen tid, man kunde komma mellan 13 -16 så jag tänkte försöka vara där precis vid 13 så kanske det inte är så lång kö 'Håller tummen*


 Idag var jag uppe lite tidigare än i går, då var redan stora dottern vaken och den lilla hon har sovit gott fram till för en liten stund sedan.


 I går kväll snöade det, idag blåser det ganska bra och det är +1.8 grader.

Idag ska de ploga/skrapa våra stora vägar. Skönt! Då kanske jag kan börja gå här ute igen, det har varit omöjligt den sista veckan/veckorna.


Almost Friday Pictures, Images and Photos


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards