¨

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Varning för barn!

Av nena - 28 november 2009 21:38

 Slapp i soffan och popcorn har vi haft.

Skönt och väldigt mysigt med alla ljusen i fönsterna runt om oss.


 Maken han har köpt en ny DVD.

Han har länge försökt få tag på skivan, skivan som vi har på LP. Han ville ha den på CD men nu har de alltså släppt en DVD och det var ju snäppet bättre.

"Varning för barn" är det han har köpt och den tänkte vi se lite på nu och sedan ska jag i säng... är trött efter nattens halvtaskiga sömn.


Photobucket


Så nu säger jag godnatt och vi ses i morgon.

Go´natt

 
 
wiper

wiper

29 november 2009 12:14

Magnus och Brasse var ett härligt team och man lessnar aldrig på dom. Jag har träffat dom i verkligheten och har deras autografer. Dom var helt underbara. Brasse har jag träffat 2 gånger

Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

29 november 2009 17:21

wiper - Visst var de det.
Jag hade ju LP-skivan som barn/tonåring och det var roligt att se det på DVD nu. Alla texter satt fortfarande i huvudet *S*
Töserna gillade den också och M skrattade som aldrig förr, hon är ju så stor så hon fattar en del av det som inte sägs rakt ut ;)

Kul att du har träffat den.
Jag har bara sett Magnus på håll.
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

29 november 2009 19:13

De är ju helt underbara, jag kan en hel del av materialet på dessa skivor utantill - fortfarande!! Sjukt egentligen - jag blir jättesugen på att skaffa denna DVD!

http://kimmetid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

29 november 2009 20:38

Kimmie - Visst är det knas att man fortfarande kan en del av det där utantill *S*

Maken är nöjd med köpet och så även jag ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards