¨

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Huvudet väger mindre

Av nena - 8 oktober 2009 16:54

 Känns så i alla fall efter klippningen *S*

Det blev inte superkort men jag tog en bra bit på det och det blev mycket mer uppklippt än normalt och kortare vid sidorna så en ny frisyr blev det.

Jag och frisörskan snackade fram och tillbaka och eftersom jag inte vill ha superkort och "naken" nacke blev detta bästa frisyren (bild kommer kanske en dag).

Nöjd är jag och familjen gillade det.


 Var sedan och kollade när pappa bowlade och när vi körde hem så kom M med bussen alldeles lagom så hon kunde åka med hem och slippa vänta på pappa.

När vi kom hem kom även J hem och då var det äntligen dags att få byta öronhänge, från läk-pärlorna till riktiga och hon var så glad och kände sig så fin :)


 Nu har vi varit och handlat lite och landat här hemma och snart är det middag och sen bara slapp i soffan.


 
 
helga

helga

8 oktober 2009 17:15

Hoppas vi får se en bld senare...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 oktober 2009 17:47

helga - Kanske kanske ;)

 
wiper

wiper

8 oktober 2009 17:59

Vad kul att du blev nöjd med håret. Jag klippte mig lite kortare sist också men trivs inte i helkort. Du ser säkert jättefin ut. Vad bra att läkningen gått så fint för din dotter och att hon nu kan sätta i dom örhängena hon vill ha själv.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Kimmie

Kimmie

8 oktober 2009 18:22

Vad kul att det blev bra, det gör stor skillnad att klippa upp mer det brukar jag också göra så blir inte håret så tungt och platt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Annica

Annica

8 oktober 2009 19:16

Msn! KRÄVER bild så enkelt är det!

http://annicasbilder.blogg.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 oktober 2009 19:27

wiper - Ja det känns bra med mindre hår på huvudet :)

Dottern har bytt öronhänge några gånger sedan första bytet efter skolan *fniss*
Alla nya måste ju testa.

Detsamma
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

8 oktober 2009 19:28

Kimmie - Ja en uppklippning gör mycket och jag har väldigt tjockt tungt hår.

 
Ingen bild

-Nena-

8 oktober 2009 19:29

Annica - Sååå nu har du fått det du vill så annat fick vänta ;o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards