¨

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av nena - 2 oktober 2009 22:21

goodnight


 Är trött och hoppas på att jag nu ska kunna somna och få en hel natts sömn.

Imorgon blir det en aning stressigt på morgonen.

Vi ska skjutsa M till kompisen vars föräldrar sedan kör tjejerna till skolan och öppet hus och i stort sätt samtidigt ska vi lämna J vid scoutstugan så att hon kan åka med kompisarna på läger.

Sen ska vi hämta svärmor och köra till M's skola och titta och sedan hem med M och svärmor för att åka till skolan igen för att gå på f-möte.

Någonstans där i mellan ska jag försöka andas och inte stress upp mig.


Godnatt alla!

Av nena - 2 oktober 2009 18:38

Ja nu har jag bytt igen.


 Mätt i magen är jag efter en smaskig middag och nu är det bara fredagspös som gäller.

Ja förutom att jag lovade J att bre smörgåsar tillsammans med henne till hennes lunch imorgon.

Roligare om man är två tycker hon ;)
Pankisarna har hon stekt och de blev jättebra. Hon är bra i köket min lilla dotter ( något att tänka på Annica *ASG* )


 Fick ett mail i eftermiddags med en inbjudan. Någon som tyckte att det var länge sedan sist osv.

Jag funderade en stund på vem det var som skickat för namnet var inget jag kände igen så där på direkten.

Kunde det vara någon jag gått med på rehab? Eller i sjukgymnast-gruppen?

Näää kom inte på det men så slog det mig att det är ju samma person som för några månader sedan skickade ett liknande mail och jag svarade med att hon måste ha fel mailadress och kanske den som hon tänkt bjuda gärna ville komma.... fick svar och en ursäkt.
Jag sparade det där mailet, varför vet jag inte men det kom jag i alla fall på nu och kollade upp och visst var det samma person.

Om man nu skickat fel en gång, varför ser man inte till att ändra mailadressen då så det inte sker igen????

Så nu skickade jag svar tillbaka igen och skrev att nu blev det visst fel igen.

Än jag inte fått svar tillbaka, kanske skäms personen nu eller så har hon inte kollat mailen.


 Klipptid har jag beställt, äntligen (ja på torsdag) så ska jag bli av med den långa, väldigt irriterande luggen.

Nu måste jag bara komma på om jag ska hitta på en ny frisyr eller samma gamla "tråkiga".


 Nähä nu vill dottern J ha sällskap av mig i köket.

Ha en skön fredagskväll.


Av nena - 2 oktober 2009 13:09

Tack och lov så blåser det inte idag.


 Jag fick ett tag till på kudden efter att J åkt till skolan och det var verkligen behövligt.

Nu känner jag mig ganska så pigg och har varit en sväng med min mamma och handlat.


 Ska snart vispa ihop lite pannkakssmet till J så hon kan steka pankisar då hon kommer hem.

De ska ha egen lunch med till imorgon på lägret och hon ville ha pannkakor och lite annat.

Skönt när de är så stora så de själv kan fixa det. Smeten klarar hon också av men eftersom den ska stå en stund är det bättre att jag vispar ihop den till henne.


 Skulle skala potatis också så vi kan göra egna potatisklyftor till middagen men jag känner att mina händer inte klarar av att skala några potatis så det får någon annan ta hand om.

Hittade fina lövbiffar som vi ska fixa till också.

Photobucket



 Tittar in till er senare!





Av nena - 2 oktober 2009 06:58

La mig tidigt i går men kunde inte somna.

Jag var trött men det kröp i hela kroppen så efter ett långt försök var det bara till att gå upp igen.

Vid tre tiden tittade jag på klockan sista gången och väckarklockan ringde klockan sex.

Kommer att lägga mig igen några timmar så fort huset är tomt här hemma annars är jag inte människa när familjen kommer hem igen.


 Det är fredag idag och jag hoppas att ni alla får en fin sådan.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards