¨

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Nu orkar jag inte mer

Av nena - 2 oktober 2009 22:21

goodnight


 Är trött och hoppas på att jag nu ska kunna somna och få en hel natts sömn.

Imorgon blir det en aning stressigt på morgonen.

Vi ska skjutsa M till kompisen vars föräldrar sedan kör tjejerna till skolan och öppet hus och i stort sätt samtidigt ska vi lämna J vid scoutstugan så att hon kan åka med kompisarna på läger.

Sen ska vi hämta svärmor och köra till M's skola och titta och sedan hem med M och svärmor för att åka till skolan igen för att gå på f-möte.

Någonstans där i mellan ska jag försöka andas och inte stress upp mig.


Godnatt alla!

 
 
Ingen bild

Hossan

3 oktober 2009 10:10

Gillar det nya utseendet. Vilsamt och fint!

Ha en skön helg!

 
Kimmie

Kimmie

3 oktober 2009 10:11

Oj, det var mycket på en dag! Hoppas ni får koppla av ikväll när allt spring är avklarat. Kan vara spännande med öppet hus på skolan.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

3 oktober 2009 10:37

Här hade man inga problem med att sova hela natten inte. Det är nästan så man skäms hihi
Vaknade av telefonen halv tio. Härlig sovmorgon :-)

Hoppas du får en riktigt bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

3 oktober 2009 11:31

Wow vad snyggt du gjort härinne. Får en liten chokladkänsla och blir sugen ;)

Hoppas du får vara piggare i dag

Ha en fin lördag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

3 oktober 2009 13:18

Hossan - Kul att du gillade utseendet. Känner mig också nöjd med det :)

Detsamma till dig.

 
Ingen bild

-Nena-

3 oktober 2009 13:20

Kimmie - Ja det körde ihop sig lite med allt i dag men kvällen blir nog lugn.

Ja öppet hus var kul.

 
Ingen bild

-Nena-

3 oktober 2009 13:21

Sussi - Skönt att kunna sova och sovmorgon längtar jag också efter.

Detsamma till dig
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

3 oktober 2009 13:22

wiper - Tack :)
Jo lite chokladkänsla är det nog *s*

Lite piggare idag än i går
Detsamma och kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards