¨

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Nytt utseende

Av nena - 2 oktober 2009 18:38

Ja nu har jag bytt igen.


 Mätt i magen är jag efter en smaskig middag och nu är det bara fredagspös som gäller.

Ja förutom att jag lovade J att bre smörgåsar tillsammans med henne till hennes lunch imorgon.

Roligare om man är två tycker hon ;)
Pankisarna har hon stekt och de blev jättebra. Hon är bra i köket min lilla dotter ( något att tänka på Annica *ASG* )


 Fick ett mail i eftermiddags med en inbjudan. Någon som tyckte att det var länge sedan sist osv.

Jag funderade en stund på vem det var som skickat för namnet var inget jag kände igen så där på direkten.

Kunde det vara någon jag gått med på rehab? Eller i sjukgymnast-gruppen?

Näää kom inte på det men så slog det mig att det är ju samma person som för några månader sedan skickade ett liknande mail och jag svarade med att hon måste ha fel mailadress och kanske den som hon tänkt bjuda gärna ville komma.... fick svar och en ursäkt.
Jag sparade det där mailet, varför vet jag inte men det kom jag i alla fall på nu och kollade upp och visst var det samma person.

Om man nu skickat fel en gång, varför ser man inte till att ändra mailadressen då så det inte sker igen????

Så nu skickade jag svar tillbaka igen och skrev att nu blev det visst fel igen.

Än jag inte fått svar tillbaka, kanske skäms personen nu eller så har hon inte kollat mailen.


 Klipptid har jag beställt, äntligen (ja på torsdag) så ska jag bli av med den långa, väldigt irriterande luggen.

Nu måste jag bara komma på om jag ska hitta på en ny frisyr eller samma gamla "tråkiga".


 Nähä nu vill dottern J ha sällskap av mig i köket.

Ha en skön fredagskväll.


 
 
Kimmie

Kimmie

2 oktober 2009 19:38

Min lugg blev klippt imorse i badrummet =), den var alltför irriterande nu. Jag hade en tant som ringde mig hela tiden som inte förstod att hon ringde fel, det var irriterande men hon var så gammal och hörde dåligt så då fick jag vara lite förlåtande. Värre på ett jobb jag hade där mitt kontorsnummer var likt det man ringer när morgontidningen kommer för sent - PUUUHHH!!! Massa arga som ringde på morgonen och klagade.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

2 oktober 2009 19:50

Jag tror att hade jag inte fått tid nu i veckan som kommer hade min lugg också blivit hemmaklippt.

Ja när de är gamla kan man ju inte annat än förlåta.
Jag hade en här om dagen som ringde och var helt säker på att jag ljög för henne då jag sa att hon ringt fel.

Oj oj inte lätt att tas med folk som inte fått sin morgontidning.

 
Ingen bild

Annica

2 oktober 2009 21:08

Perfekt då lagar hon mat medan L är en hejare på plocka ur diskmaskin. :-)

 
-Nena-

-Nena-

2 oktober 2009 21:15

Annica - Kan ju inte bli bättre *S*

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards