¨

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Finare väder innan

Av nena - 8 oktober 2009 10:56

Det var lite soligt tidigare men nu ser det mest grått och trist ut.

Jag har vikt handdukar. Ett riktigt tråkgöra men det värsta återstår... att lägga in dem på rätt plats. Det får vara tills jag kommer hem igen.



Nu ska jag fixa till mig lite, snart ska jag åka iväg. Mamma hon skjutsar mig och först ska vi lämna pappa i bowlinghallen för han har en tävling idag.

Har fortfarande inte kommit på hur jag ska göra så det blir nog när jag sätter mig i stolen och så kanske om jag vågar lämnar jag över det hela till tjejen med saxen.




 
 
iesson

iesson

8 oktober 2009 11:31

Här är det ett underbart höstväder idag. Lite lätt vind, klarblå himmel och solsken samt ca 14 grader. Hoppas inte kylan kommer för snabbt för då försvinner alla vackra löv så fort och dör ut.
Själv var jag hos frissan förra veckan. Fick ett ryck, tänkte att nu ska jag unna mig lite lyx. Hon klippte av nästan 15 cm på längden. Oj!! Det blev annorlunda. ´Fast jag sa att hon fick bestämma. Jag har inte riktigt vant till min ännu.
Ha en fortsatt underbar dag!

(((varma kramisar)))

http://iesson.bloggsida.se

 
Annica

Annica

8 oktober 2009 12:48

Jag tror du fegar ur ;-D och tar vanliga klippningen som du brukar ta
Tycker mig känna dig vid detta laget liksom :-D :-D

http://annicasbilder.blogg.se

 
Nini

Nini

8 oktober 2009 14:13

Nu är jag riktigt nyfiken på frillan ;)

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 oktober 2009 16:51

iesson - Nej kylan får gärna stanna borta ett tag.
Här regnar det just nu så det är skönt att vi alla är hemma igen och slipper gå ut.

Det tar ibland lite längre tid att vänja sig när det är klippt mycket.

Kram!!

 
Ingen bild

-Nena-

8 oktober 2009 16:53

Annica - Har klippt ganska mycket på det men inte så superkort. Lite annorlunda blev det i jämförelse med de andra gångerna, mer uppklippt och kortare i sidorna än normalt.
Jag och frisörskan pratade om det och hon tyckte nog att detta var bästa frisyren eftersom jag inte vill ha "naken nacke"
Så jag fegade inte ur helt *S*

 
Ingen bild

-Nena-

8 oktober 2009 16:54

Nini - Kanske kommer det en bild en dag men jag lovar inget.

 
Hannele

Hannele

8 oktober 2009 21:16

Man får njuta av de små stunderna :)

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

8 oktober 2009 21:30

Hannele - Ja man får ju göra det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards