¨

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

F-möte avklarat

Av nena - 3 oktober 2009 18:05

 Glad att vi gick för det var mycket info som man behöver, säkert kan man få det på annat sätt men detta var ju bra och man kunde ju om man ville ställa frågor.... det ville inte vi men andra.

Det drog bara över 10-15 minuter och det var ju ok.

Pratade sedan lite med M´s mentor bl.a om hennes dyslexi så att alla papper och info kommit fram som grundskolan lovat. Det hade de men det var ändå bra att få prata med henne om det lite.


        Photobucket   


 Vi hämtade sedan M för hon var sugen på en burgare från Max så det fick bli så.

Efter det har vi varit och hyrt lite film och köpt lördagsgodis.

Så det blir mys i soffan snart.

Photobucket


 Tänker på min lillskrutta som är ute och har varit hela dagen i detta ihållande regn som inte tycks vilja stoppa alls idag. Jag hoppas verkligen att hon är torr på innersta lagret kläder i alla fall. Att regnstället är så bra som de lovade.

Fast vilket regnställ kan hålla emot en hel dags riktigt regnande, inte en massa småskurar eller dugg.... kanske ett galonställ men det hade jag inte fått på henne...

Håller tummen att de får sova i stugan om de vill det istället för i vindskyddet.

Otur var gång hon är på läger för då regnar det även om det är mitt i sommaren.

 Photobucket






 
 
Kimmie

Kimmie

3 oktober 2009 21:24

Usch vilket väder! Inget bra lägerväder men jag minns från min egen tid som scout att man oftast hade kul ändå. Man bekymrar sig mindre om sådant när man är barn. Men jag hoppas verkligen de får sova inomhus ändå.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

3 oktober 2009 21:27

Kimmie - Det är säkert så, tror inte hon bryr sig så mycket och har jättekul.
Inne hoppas jg de får sova eftersom de lovat storm och här stormar det rejält nu. Tryggast att ha dem inne då tycker jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards