¨

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

En dag till fredag (gnällvarning)

Av nena - 4 juni 2009 07:45
Photobucket

Idag var det bara 8 grader och i natt har det regnat riktigt ordentligt.

Solen var framme när töserna gav sig av mot skolan och jag hoppas att den stannar framme.


Jag är inte bättre idag än i går och jag känner att det nu börjar påverka mitt humör ordentligt.

Det är jobbigt att inget kunna göra, att inte ens kunna tvätta håret själv, att det är ett företag att ta på sig en t-tröja, ta ner en tallrik från skåpet....

Känner mig ganska så värdelös just nu...

Ska gå och dra en gammal filt över huvudet nu och försvinna ett tag.


Jag hoppas att ni har en bra torsdag.

 
 
Kimmie

Kimmie

4 juni 2009 08:17

Vi får hoppas att solen stannar framme.
Ha det så bra där under filten.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

HOssan

4 juni 2009 08:17

Men usch vad jobbigt! Man borde få bli nersövd när man har så ont. Det är så trist när man har ont i en så lång period att humöret också blir kraftigt påverkat. :-(
Kan inte säga mer än att jag verkligen önskar att du ska må bättre!! Kram

 
Ingen bild

Malin/wiper

4 juni 2009 09:24

Vad jobbigt du har som har så ont och besvärligt, förstår att du bara vill dra täcket över huvudet. Har ju själv värk till och från och det är ingen höjdare. Vädret är sämre här också men varmare än hos dig. Det regnar här emellanåt också.

Hoppas du blir lite bättre under dan
Sköt om dig
kram

 
Teija

Teija

4 juni 2009 12:57

Du får ta det så lugnt du kan. Inte är du värdelös för att du har ont. Tvärtom, en värdefull person som får kämpa varje dag är du! Tröstekram

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

4 juni 2009 14:15

Vet så väl hur det är...
Hoppas att det snart vänder för dig så du får bättre dagar igen. Styrkekram

http://hoppet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 14:28

Kimmie - Än är solen framme men det är inte speciellt varmt idag :(


 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 14:29

Hossan - Ja det hade varit skönt.
Tack så mycket och kram tillbaka

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 14:31

Malin - Ja när man har så ont vill man bara försvinna.
Sol här men kallt och blåsigt.
Tack och kram

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 14:32

Teija - Ja idag har här inte gjorts ett dugg.
Tack för orden och kramen.

 
Ingen bild

-Nena-

4 juni 2009 14:33

Sofia - Tack och kram.

 
Snäckan

Snäckan

4 juni 2009 20:40

Önskar jag kunde göra ngt för dig! Lider med dig. Det är ett helvete när man mår som du gör nu.
*kramar om*

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

5 juni 2009 07:31

Snäckan - Ja det är jpbbigt när man är i den smäärtan.

Tack för kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards