¨

Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Vem lämnar idag?

Av nena - 6 mars 2009 21:41

 Här hemma hoppas vi att Elisabeth får åka hem idag.

 J hade haft kul med kompisen H och de hade gått hem till kompisen L och bakat krabbalurer och sen lekt med kameran. det blixtrade rejält när vi kom för att hämta henne ;)
M hade haft trevligt hos kompisen J, de hade sett på film och spelat tv-spel. Gamla Nintendo 8-bit, det var spel det *S*

 Nu har vi bara haft det mysigt och jag njuter av att hela familjen är här hemma hos mig och jag känner mig glad igen.

 Pisan hon skickade ett mail till mig och jag måste ju bara dela med mig av det. Tack Pisan!
Så denna vits får avsluta fredagen här.


Den "nya" sjukvården?
 
 Telefonen ringde hos Petterssons.
 - Fru Pettersson svarar i telefon och en röst säger!
 - Hej, jag ringer från vårdcentralen. Din man Martin Pettersson var hos oss i går för att ta blodprover, eller hur?
 - Ja, hur så?
 - Vi har råkat ut för en liten beklaglig arbetsolycka, vi hade också en annan Martin Petterson här igår som tog blodprover och av någon anledning var bådas personnummer oläsliga på provrören. Säkert något printerproblem.
 - Kan ni ta nya tester då?
 - Tyvärr, med anledning av de nya sparkraven inom den offentliga hälsovården får man bara ta omfattande blodbilder en gång per person och kvartal. 
 - Jaså... 
 - Så nu har jag dåliga nyheter att meddela. Antingen har er man HIV eller Alzheimers.
 - Det kan inte vara sant. Vad ska jag göra nu?
 -Vi rekommenderar att ni tar er man till stadens centrum och lämnar honom där. Hittar han hem själv, så ha inte sex med honom.

goodnight  
 
Natalie

Natalie

6 mars 2009 21:49

Självklart åker Elisabeth! I min blogg har jag räknat ut vem som åker ut nästa vecka oxå! Haha!:)

http://NattaVemAnnars.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

6 mars 2009 21:52

Natalie - Ja det måste bara vara hennes tur nu och jag tror att du kan ha rätt om nästa vecka också.

http://nena.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

6 mars 2009 22:06

Har inte sett danserna ikväll, men om det är som tidigare borde hon åka ut nu.
Jätterolig vits!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Nicke

7 mars 2009 01:24

Hehe..den var bra..jag kan med..En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det har gått.
- Uruselt, svarade kvinnan. Men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet.
- Aj fan, svarade mannen, där som är så **** svårt att få plåstret att fästa också...

 
Ingen bild

Hossan

7 mars 2009 07:22

Ja, det var hennes tur att åka ut - men så blev det tyvärr inte :-(

 
helga

helga

7 mars 2009 12:27

Jag såg inte Let´s dance, men det kändes som att hon borde stå på tur den här gången. Kul historia också ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

7 mars 2009 16:06

Kimmie - Tyvärr blev det ju inte så

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

7 mars 2009 16:22

Nicke - *S* Ja minsann du kunde du också ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

7 mars 2009 16:26

Hossan - Nej tyvärr blev det ju inte så :( Tyckte inte att hon skulle få var kvar denna gången.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

7 mars 2009 16:27

helga - Visst var det hennes tur denna gången.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards