¨

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av nena - 28 mars 2009 22:56

har vi tittat på Patrik 1,5 och ätit godis.

Filmen var bra och det var skönt att bara slappa i soffan efter en aktiv dag.
 I morgon är det söndag och då ska man vila så det ska jag göra.
Fast det hade jag i och för sig gjort även om det inte var söndag eftersom jag hållit på idag.

Jag hoppas så klart på att jag inte ska behöva betala så dyrt och först och främst hoppas jag på att jag ska få en god natts sömn.
Denna sömn tänkte jag börja om en stund.


 Godnatt, vi ses imorgon.

Photobucket
Av nena - 28 mars 2009 19:28

 Har fått gjort massor idag och inte hunnit med att sitta vid burken mer än en stund tidigare och då passade jag på att svara på kommentarer.

 Vi tog sovmorgon. J skulle inte till scouterna eftersom hon är ganska så mycket förkyld. 
 Efter frukost åkte jag och maken och handlade på Ica Maxi. Pizza var beställd till middag och vi behövde ha något att lägga på den.
 Hem och lämna maten och sen iväg och hämta släpet vi fick låna och så åkte vi till IKEA och har fått köpt skafferidörren. Maken han ville ändra lite på annat i köket också så nu har grytskåpet blivit grytlådor. Två djupa lådor och en mindre och jag måste ju säga att jag förstår makens tanke för det blev jättebra.
Köpte tre korgar till skafferiet också, sådana som man kan dra ut och komma åt innehållet lättare. Det har jag velat ha länge.

 Nu har maken pysslat med att få upp detta. Jag har börjat tömma de skåp vi har ovanför köksbordet för de ska bort. Där fanns en massa pysselsaker som töserna haft så det sorterades och fick en annan plats.

En massa udda muggar åkte bort och lite annat som stått där inne och som inte varit ute sedan det kom in där antagligen.
Så skönt att röja!

 Jag vet att jag kommer få betala dyrt i morgon men jag har försökt att variera ställning och arbete och att ta många pauser. 
Var ju inte helt smärtfri innan men kände att jag måste faktiskt göra något. Kan inte bara sitta och titta på medan maken gör allt.

 Nu ska vi snart äta hembakad pizza och sen blir det film. Patrik 1.5 ska vi se.


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards