¨

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Jourutryckning och mjölbrist

Av nena - 15 februari 2009 15:29

Maken fick ett samtal och då var det bara till att fara iväg och jobba. Hoppas på att det är ett lättare fel så det int tar allt för lång tid.

 M har varit ute och kört moppe,hon är så glad över varje dag som det är barmark och inte allt för kallt :o)
J hade tråkigt och ville baka så det kunde hon ju göra om inte vi missat köpa mjöl men nu har hon ringt till sin mormor och hört om hon hade mjöl hemma och är nu på väg dit för att hämta.
Det är bra med släkt nära ;)
Muffins tror jag att det blir.
Gott till kvällsfikat.


 Själv sitter jag här och kan inte så mycket annat göra. Kroppen vill inte alls som jag vill och monstret jobbar på där inne som aldrig förr.
Funderar på hur det ska gå imorgon på BK´n. Tror inte att jag tar mig dit om det är som det är nu i kroppen, då kommer jag bara få betala ännu dyrare när jag kommer hem igen...

 
 
Pisan

Pisan

15 februari 2009 19:55

Mjuk kram till dig från mig :-) Hoppas monstret har lugnat sig till i morgon så att du kan gå på bk´n, för det är ju trots allt nåt som är bra för oss - på sikt i a f :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

15 februari 2009 20:52

Ta det lugnt, mer ont är det sista man vill ha de där extra jobbiga dagarna och Bk´n finns kvar till nästa gång.

 
Ingen bild

-nena-

15 februari 2009 22:13

Pisan - Tack och detsamma till dig.
Jag hoppas också att jag kan gå imorgon men tyvärr som det ser ut nu så känns det inte så :(
Men men jag har ju en del jag kan göra hemma och då blir det träning i min egen takt...
Fast du har rätt i slutändan är det ju bra för oss...

 
Ingen bild

-nena-

15 februari 2009 22:15

Hossan - Ja, jag har lärt mig att inte ta i. Har ju märkt förr att när man är på plats så gör man lite mer än man kanske borde och då får man betala... hemma är det lättare att bara göra det man klarar av.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards