¨

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av nena - 16 februari 2009 22:15

 Satt och väntade på att en maskin tvätt skulle bli klar så att P kunde hänga den och jag sätta igång en ny.

När den nya var igång och jag höll på att fixa till mig och prata lite med töserna så hör vi en duns. det kom från toa där tvättmaskinen står. På golvet låg min 2 liters burk med tvättmedel.. ja tvättmedlet var inte i burken längre utan i hela badrummet. Vet någon hur mycket 2 liter tvättmedel är då det inte är samlat i en burk??? Jag vet och det är en hel del.

Det var till att sopa och dammsuga golvet, rista matta och torka vasken och annat.

Dammsugaren luktar väldigt gott nu ;/

Typiskt att detta skulle ske då jag precis fyllt på burken *suck*


 Hur som helst, nu ska jag sova!

Av nena - 16 februari 2009 18:57

 det har snöat i stort sätt hela dagen men inte så stora flingor så det blir inte så mycket av det.
Jag var ute med J och hundarna en sväng i trädgården i eftermiddag. Var tvungen att få luft och vädra tankarna lite, tankarna som lätt flyger iväg både till höger och vänster då jag har så ont.


 Nu har vi ätit middag/kvällsmat och sen blir det nog Simon och Tomas innan jag ska försöka komma i säng. Det blir en tidig kväll och jag hoppas att jag får lite mer sömn (helt mycket) än natten som gick.

 J packar väskan, hon ska iväg til bästisen H i morgon för övernattning och lovmys i massor. På onsdag får jag och M passa på att mysa bara hon och jag.


 Ha en skön fortsättning på måndagen!


Av nena - 16 februari 2009 11:20

Jag beslöt mig för att åka in i alla fall men det gick inte så bra så jag fick åka hem igen. Mådde illa av trötthet och värk.

Men nu har jag i alla fall testat även om det kändes som om jag åkte in för någon annans skull idag och inte min egen...


 Ute snöar det.

J är lycklig, M surar.
J vill åka pulka, M vill köra moppe.

Jag ska bara vara.



Av nena - 16 februari 2009 08:34

Ja inte för att jag vet vad som är så god med den men men...

Natten har varit hemsk. Det är inte mycket sömn jag fått i natt.

Har legat och tittat  på klockan och sett när minuterna gått. Varit uppe och vandrat runt och fått onda trötta ögat från liten hund, hon tyckte nog jag var jobbig.

Har ännu inte bestämt hur jag ska göra. har en stund till på mig innan jag måste bestämma mig, sängen eller Bk'n.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards