¨

Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Måndag kväll

Av nena - 16 februari 2009 18:57

 det har snöat i stort sätt hela dagen men inte så stora flingor så det blir inte så mycket av det.
Jag var ute med J och hundarna en sväng i trädgården i eftermiddag. Var tvungen att få luft och vädra tankarna lite, tankarna som lätt flyger iväg både till höger och vänster då jag har så ont.


 Nu har vi ätit middag/kvällsmat och sen blir det nog Simon och Tomas innan jag ska försöka komma i säng. Det blir en tidig kväll och jag hoppas att jag får lite mer sömn (helt mycket) än natten som gick.

 J packar väskan, hon ska iväg til bästisen H i morgon för övernattning och lovmys i massor. På onsdag får jag och M passa på att mysa bara hon och jag.


 Ha en skön fortsättning på måndagen!


 
 
Kimmie

Kimmie

16 februari 2009 19:18

Simon och Thomas blir det nog här också, hoppas sömnen blir bättre.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Pisan

Pisan

16 februari 2009 19:21

Här blir det också Simon & Tomas. Hoppas du får sova gott inatt och att du känner dig bättre i morgon! :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

16 februari 2009 22:22

Kimmie - Det var ju lite annorlunda att de inte var i Sverige.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

16 februari 2009 22:23

Pisan - Tack hoppas också på en bättre dag i morgon.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards