¨

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Mycket på G i helgen kanske???

Av nena - 28 januari 2009 21:22

 Vad ska man med alla dem till annars *s*


 J har fått sitt nässpray och det blev en otrolig skillnad för henne och betydligt lättare att snyta sig.

 En salva till lilla näsan också fick hon, den är redan jätteröd och sårig. 

Ingen feber i eftermiddag eller nu och det är ju skönt.


 Min rygg den är fortfarande där den är. Kunde nog varit bättre om jag inte behövt bära in en lite rymling i eftermiddag.
Vår lilla Doris var ute på tomten med Molly och jag hör henne skälla ( inget ovanligt tyvärr) som som vanligt går jag för att kalla in henne... när jag tittar ut så är hon på fel sida staketet... ut i bara duntofflor och försöka få henne att komma på bara inkallning... nä nä det ville hon inte. Det stod en dam med hond en bit bort och det var dem som hon skällde på. Till sist fick jag då tag i henne och då var jag riktigt sur så jag hade ett tag i nacken och ett under rumpan på henne eftersom hon inte skulle gå med mig in.

Aldrig har hon tagit sig ut och jag vet inte ens var hon kommit ut. Hoppat tror jag inte hon har gjort eftersom hon inte är så duktig på att hoppa högt (lite lat också) . Så nu får hon inte vara ute på tomten själv.


 Nu ska jag ta och bläddra lite på tv'n och sen är det tid för sängen.

 
 
Pisan

Pisan

28 januari 2009 22:10

En sån busa! Smita på det viset! Aja baja! Så nu har du ett par skitiga duntofflor då? :-) Hoppas du får sova gott! :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

29 januari 2009 07:14

Pisan - Ja en riktig busa är hon och duntofflorna var ordentligt skitiga, nu är de baraa blöta ;)

 
Kimmie

Kimmie

29 januari 2009 08:14

Ja, man kan ju undra varför någon skulle stjäla såna mängder av just den varan..=)
Verkligen en busig rymling...

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

Hossan

29 januari 2009 08:37

Ja, förmodligen någon som hade höga förväntningar på helgen :-D

Ibland undrar man hur de lyckas? Tur att hon inte rymt längre utan ändå höll sig i närheten. Hade blivit ännu jobbigare att gå "skallgång" efter vovven. Synd om ryggen, inte alls vad den behövde nu. Hoppas att det inte tog för hårt!

 
Nini

Nini

29 januari 2009 09:36

Jag tyckte att kommentaren om att tjuven nog har eget "stånd" på en marknad, var riktigt rolig *S*

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

29 januari 2009 12:13

haha även jag gillade kommentaren av Knut med eget stånd

 
Ingen bild

-Nena-

29 januari 2009 12:38

Kimmie - Ja det var ju lite udda *S*

 
-Nena-

-Nena-

29 januari 2009 12:40

Hossan - Ja en fullbokad helg ;)

Ja jag tänkte på det sen att det var tur att hon inte vandrade vidare för jag vet inte var jag skulle leta efter henne.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

29 januari 2009 12:40

Nini och Annica - Ja det var en kul kommentar *S*

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards