¨

Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Pannbiff eller köttbullar

Av nena - 27 januari 2009 14:57

Det är det stora frågan här hemma just nu. Vilket ska jag göra *ler*

 Jag och min mamma åkte och hämtade M vid skolan eftersom de bara hade en skolbuss idag och den skulle åka via en annan grannby också innan den kom hem hit så M ringde och frågade om vi inte kunde hämta henne så hon kom hem fortare nu när hon för en gång skull slutade tidigare också.


 Nu pluggas det och snart kommer P och J hem.

Pannbiff får det nog bli.

 
 
Kimmie

Kimmie

27 januari 2009 16:01

Låter gott med pannbiff!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Filifjonkan nickar

Filifjonkan nickar

27 januari 2009 17:59

Hej Nena. Jaha pannbiff tyckte jag med det går fortare ...har man väldigt brått så smackar man ihop en köttfärslimpa och in i ugnen bara det är med smart- Filifjonkan gör ofta 2-3 köttfärslimpor och fryser in dem i lagom bitar så då går det med raketfart fniss..

http://filifjonkan-se

 
-Nena-

-Nena-

27 januari 2009 19:03

Kimmie - Ja det var väldigt gott med pannbiff

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

27 januari 2009 19:05

Filifjonkan - Ja det är så mycket rullande med köttbullar :)
Köttfärslimpa brukar jag också göra när jag inte har tid att rulla eller platta.
Smart att göra många åt gången, kan man ju passa på när det säljs billig färs, tack för tipset.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards