¨

Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Solen skiner X i taket

Av nena - 20 januari 2009 13:04

 Det är en fin dag som jag vaknade upp till efter min morgonsömn som faktiskt blev riktigt bra.

Zoonsmörjan maken gav mig innan han for till jobb har gjort ett bra jobb och nu har jag försökt att sätta på lite själv också. Inte så lätt när man är som man är i kroppen men jag tror att de värsta punkterna har fått så jag klarar mig till nästa gång.

 Att jag har så ont måste bero på BK´n i går och alla rörelser som vi gjorde med armarna. Jag brukar ju hoppa över dem eftersom jag har ont i nacke och axlar men när jag kände att jag inte klarade av alla "hopp" och sådant så ville jag ju göra något. Det ska jag inte vilja mer! Borde ju komma ihåg hur det blir.


 Nu ska jag roa mig med att gå igenom en låda med gamla kvitton och annat skräp som kom fram nu när vi fixade till i sovrummet. Inget kul jobb men det ska ju göras. Tror att det mesta är skräp för den lådan har inte varit framme på evigheter så det är ju säkert gamla kvitton bara.

 
 
Kimmie

Kimmie

20 januari 2009 14:37

Skönt att du fick lite mer sömn. Det är nog bästa att kolla igenom lådan annars slänger man typiskt något man behöver nästa vecka.
Ha det så bra idag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Micke

Micke

20 januari 2009 14:56

WOW... så mycket :) Grattis, ja dem pengarna hade man inte haft problem med att spendera :)
Kommer säkert pilla med det i timmar så de är på gott och ont man är arbetslös just nu :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

20 januari 2009 14:57

Tur att det finns något som hjälper - om så bara för en liten stund. Hoppas att du mår bättre nu trots allt!

 
-Nena-

-Nena-

20 januari 2009 15:28

Kimmie - ja det brukar ju vra så att när det är slängt så behöver man det plötsligt. Men det var mest skräp som jag trodde.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

20 januari 2009 15:29

Micke - Javisst hade pengarna varit välkomna :)
Lycka till med hemsidebyggandet.

 
Ingen bild

-Nena-

20 januari 2009 15:30

Hossan - Ja de stunder som man får vara någorlunda smärtfri är guld värda.
Just nu känns det ganska ok.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards