¨

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Eftermiddag

Av nena - 19 januari 2009 15:54

 Jag längtar efter ljuset och värmen.




Töserna är hemkomna från skolan. De hade haft en bra dag men med lite trista nyheter angående gympan.
De vet inte när de kommer att kunna ha gympa igen eftersom de hittat mögel i hallen. Inget kul alls för det kan ju bli långvarit uppehåll....


 Jag gick bort till mina föräldrar en stund innan töserna kom hem. Kändes bra med lite sällskap en stund. Jag blev så himla trött efter maten här hemma så jag tänkte att det är bäst att gå hemifrån en stund annars hade jag nog somnat och så hade jag inte somnat ikväll.


 Snart kommer maken hem. Då är det middag bruna bönor med stekt fläsk och korv, makaroner til barnen som inte gillar bruna bönor.

Det var så länge sedan som vi hade det och mamma och pappa hade det till lunch så jag blev sugen, mamma skjutsade mig till närbutiken (som inte ligger så nära egentligen) innan jag skulle hem så jag kunde köpa två rullar.



 
 
trollpackan

trollpackan

19 januari 2009 16:32

Jag längtar också efter värme och solsken;) Less på det här nu.

Bruna bönor är gott ibland, håller med, och det var länge sedan vi åt det också...hmm..kanske ska ha det imorgon..

http://trollpackan

 
-Nena-

-Nena-

19 januari 2009 16:57

trollpackan - Ja nu är våren välkommen.
Bruna bönor är mums :)

http://nena.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

19 januari 2009 18:21

Då får vi hoppas våren kommer snabbt så de kan ha utegympa. Ha en skön kväll.
Jag längtar också framförallt efter ljuset.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

19 januari 2009 18:52

Kimmie - Ja det är ju lite trist om gympan uteblir allt för länge.

http://nena.bloggagratis.se

 
Tussegumman

Tussegumman

19 januari 2009 20:46

Tråkigt om gympan uteblir allt för länge. Det är ju ett tag till utegympan kommer ingång. Önskar dig en skön kväll och så hoppas vi att det blir ljusare igen.../Kramar Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nna-

19 januari 2009 21:05

Tusseguman - Ja jag hoppas det är snabbt åtgärdat och det gör även töserna som gillar gympan.
Ja ljus vill vi ha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards