¨

Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Jacka hittad

Av nena - 6 januari 2009 17:51

Tror aldrig det gått så fort som det gjorde idag.

In på Team sportia, bort till jackorna. Jag tog i en jacka och trodde väl aldrig att dottern skulle gilla den. Hon nickade, testade och sa ja.
Till kassan och betala. Klart!

Detta är verkligen ett rekord för denna dotter. Tänk om det kunde vara lika lätt med allt ;)

 Vi har hunnit hälsa på svärföräldrarna också i eftermiddag. Har ju inte sett dem sedan julafton p.g av min förkylning.

Lite julkakor blev det där och så fick de hjälp med att tömma kameran och sätta in nya tvboxen. Sådant som de inte själv vill pilla med då de är osäkra.

 Nu väntas snart sen middag och sen är det soffan och tv´n som lockar.

Jag är tung i huvudet. Har inte tagit nässpray sedan i går eftermiddag eftersom det var så pass lite i den i gårkväll att jag inte fick ut något.
Man får bara hålla på sju dagar med den så det var inte lönt att köpa ny heller eftersom det är sjunde dagen i dag.

Får se hur jag mår i morgon annars får jag försöka komma till en läkare i alla fall för så här kan jag inte ha det.

Ha en bra kväll!


 
 
Kimmie

Kimmie

6 januari 2009 18:53

Så borde all shopping vara - snabbt och enkelt. Hoppas din envisa förkylning ger med sig.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Nini

Nini

6 januari 2009 20:20

Ja, det var videofilmer jag sålde på tradera. Hade 14 Disneyfilmer i ett "paket" och 14 andra barnfilmer i ett annat. Fick 57 resp. 71 kr för "paketen", så jag blev ju inte rik på det.
Att sen vårt inlämningsställe för DHL sade 110:- för frakten och jag meddelade det till mina köpare som betalt in summan till mig och att jag sen upptäcker att det kostade 140:- var ju inte så kul. Men det blev inte minus i alla fall...

http://nini.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

6 januari 2009 20:21

Förresten - idag har jag lagt ut en massa spel och pussel som ingen är intresserad av här längre...

http://nini.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

6 januari 2009 22:01

Kikar in och ser hur du har det... Shoppar loss ser jag :)
Sköt om dig

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

6 januari 2009 23:42

Kimmie- Ja tänk om det kunde vara så lätt alltid. Tack ja nu är jag ganska trött på den.

Nini - Kanske man skulle ge det ett försök, har ju hel massa filmer och de ligger ju bara där och tar plats.
Spel och pussel finns också som inte används.

Micke - Ja lite shopping så dottern slipper frysa ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards