¨

Alla inlägg den 6 januari 2008

Av nena - 6 januari 2008 18:07

 P börjar jobba i morgon och töserna börjar skolan på tisdag.
Lång ledighet är slut och ändå känns det som om vi skulle kunna ha minst en vecka ledigt till.
Det är så mycket som jag vill göra och ha gjort och framför allt så skulle jag vilja en sväng till min vän på ön.

 Vi har varit och kastat det mesta som skulle kastas men tyvärr var det överfullt i vissa kärl så kartong och papper fick snällt följa med hem igen *suck* varför ser de inte till att det blir tömt precis innan jul eller mellan jul och nyår. Det stod massor utanför men jag ville inte sätta vårt så. Får väl hitta en annan insamlingsstation eller vänta tills de tömt. Det får stå kvar i bilen så länge.

 Pengarna är lämnade och räknade, mammas dator är fixad och middagen står i ugnen.

 Tar tillbaka det jag skrev om en vecka ledighet till... just nu är döttrarna i luven på varandra och när jag tänker efter har de nog varit det då och då under sista dagarna, de behöver nog komma ifrån varandra ett tag nu så kanske är det inte så dumt med skolan i alla fall ;)

Det är ju ändå snart helg igen *tänker positivt*

Av nena - 6 januari 2008 11:54

Det är dimmigt och snön som kom i går är så klart bara slask idag.
Blev ingen pulkatur i backen för dottern *suck*
Vi skulle ha tagit det i går kväll. Det är så trist när det kommer och sen bara försvinner. Ska det nu komma snö så ska det ju bli liggandes ett tag i alla fall.

 M och P är ute med tidningarna, det tar lite längre tid idag. Fler tidningar och lite slaskhalt på det. Dessutom så trodde de att de fått för lite bilagor idag så då måste de ordna så att i alla fall månadskunderna får sina.

 Ska senare redovisa pengarna för helgens tidningar, försöka komma till en sopsortering som inte är allt för överfull. P ska titta på min mammas dator som beter sig konstigt och så ska vi handla lite också.

Mitt i allt detta så har mitt fibromonster tagit tag i mig ordentligt idag. Jag är om och stel i hela kroppen och bara man petar på mig gör det ont :(


  Nu ska jag och J ta en titt i hennes tröjlåda och sortera bort smått.


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards