¨

Alla inlägg den 22 januari 2008

Av nena - 22 januari 2008 16:07

 Idag har det varit kallt men solen har varit framme så det var ju skönt. Hellre kallt och soligt än grått och regnigt.

 Idag har jag haft jätteont i hela kroppen. Det är all oro och stress som påverkar och i flera dagar har jag gått med en spänd kropp. Efter besöket hos sköterskan i går så har jag kunnat slappna av lite och då blir det som det blir i kroppen. 

 P är med M hos logopeden nu och jag ska ev. åka med J för att hitta en ny jacka. Jackan vi köpte för lite sedan hade hon fastnat med i går så den gick sönder. Stackaren hon vars å ledsen och förtvivlad över sin älskade jacka så jag hoppas att vi kan hitta en likadan för jag vet inte säkert att den andra går att laga. Kanske så att hon kan ha den på scouterna och här hemma men inte i skolan.
I morse satt hon själv och försökte sy ihop den för hand för hon trodde att jag skulle säga att det bara var att kasta den om jag såg revan :( Kasta den vill hon inte!
Så jag hoppas det finns en till i samma modell och färg.

 

 

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards