¨

Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Grått och trist är det

Av nena - 29 januari 2008 13:57

 Lite sol hade inte varit så dumt.

Varit ute en stund med hundarna, det var kallt och rått. Jag gick in efter promenaden men de ville inte komma in så de är ute och far runt på tomten just nu.  Ska då passa på att låta marsvinen komma ut på golvet ett tag och "springa" av sig


Sist vi städade buren så dök Sixten matburken då vi skulle fylla på matskålen ;)

Östen är en nyfiken prick. Han tar sig runt i hela rummet och ställer sig upp och kolla läget. Här står han upp mot deras hus som tillfälligt står på golvet då buren städas.


Östen ser lustig ut på nosen *s* En svart näshåla (eller vad man nu ska kalla det) och en rosa .

 
 
Filifjonk tittar in

Filifjonk tittar in

29 januari 2008 17:02

Hej,,,,Östen med näsan var ju en riktig sötis festligt att teckningen blev så...och ja det ä grått uscha Gråland har jag döpt vårt Småland till nu grått har det varit tror snart 2 månader ungfär blää..Inget kan man göra åt det heller .Får gå ändå, Du får ha det bra med marsvinen,,

http://filifjonkan-se

 
Nini

Nini

30 januari 2008 09:05

Åh vad fina de är!
Jag saknar våra. Men vi ska _inte_ ha fler.

http://nini.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

30 januari 2008 12:45

Jag älskar den sortens helt vanlig namn på såna som är obeskrivligt söta!

Östen verkar vara som vår Lotta är; överallt så ofta som möjligt.

http://fundringar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards