¨

Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Tisdag

Av nena - 29 januari 2008 07:23


Så var det tisdag. Jag tycker att dagarna springer iväg och jag har svårt att hinna med även om jag inte har något speciellt att göra.
januari är snart slut och jag vet inte riktigt hur det gick till. Tycker ju inte att det är så länge sedan det var jul och nyår.


 Idag så snackade marsvinen med mig då jag skulle ge dem mat och hö. Det är nog första gångens om de snackat så "tydligt". Det har varit en saknad av detta kuttrande som våra andra marsvin gjort så fort man kom in i rummet eller gick förbi buren. Ja annars också faktiskt. Dessa två herrar har varit väldigt sparsmma med sitt kuttrande så det var så mysigt att höra dem nu.
 Prinsen han har byggt om i hela akvariet i natt, det har väckt mig några gånger under natten och jag ser ju nu att han t.o.m har lyckats välta ett av husen, inte så konstigt kanske då han tuggat sönder det och det inte finns så mycket väggar kvar som det kan stå på *ler*.

Önskar nu er alla en skön tisdag

 
 
Jennie

Jennie

29 januari 2008 14:21

Hihi, vi har två pratkvarnar här hemma ! Ibland undrar man om det är inbrottstjuvar på ovanvåningen när dom far runt och håller låda !!

http://missJennie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards