¨

Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av nena - 9 augusti 2007 20:20

inte illa. Vi har varit på skeetbanan med M och hon sköt 2 serier. Sista serien sköt hon i och för sig bara 20 skott av 25 men träffade de 13 så det var duktigt. Farfar var och tittade och mormor och morfar kom och tittade och var imponerade av henne.


 Nu sitter jag här och slöar och ska snart hoppa i duschen igen för andra gången idag. Resten av familjen tittar på film i soffan.



Nini: Vi hade inte sådan mat i frysen som de på försäkringsbolaget tycker är lönt att ersätta. Det är ok, vi hann ju rädda det nya i alla fall och hundarna är lyckliga som får en massa go mat ;)


Av nena - 9 augusti 2007 16:59


Lite utsikt från "läppstiftet" Visst är det vackert men huuu så högt ;)


Läppstiftet kom med på bild då vi åkte Paddan


Efter som det var motljus så blev det inga bra bilder på båten Göteborg så vi fotade en stor bild som fanns på väggen. Det var häftigt att gå ombord på skeppet och se hur fint de gjort.


Ett flytande parkeringshus någon? Tydligen var det till salu eller skulle bli det*S*


Jag och M i Virvelvinden. Inte så lätt att fånga någon på en bra bild då det snurrar ;) Fanns en anledning till att vi valde en vagn som var långt ifrån fotografen ;)

Kållerado-tur


Flumreider efter sista stupet och snart framme i mål. J var som en dränkt katt men hur lycklig som helst *S*


Sista åket, torra tröjor men blöta byxor men med ett glatt humör ;)

Denna karusell åktes massor av gånger och jag är så glad att J har börjat tycka det är kul med stora karuseller också... nästa gång är det väl Balder eller uppsvinget som ska testas *S*


Så där det var några foto i alla fall.







Av nena - 9 augusti 2007 09:32

och mer ont. Men så brukar det nog vara. Jag som ville sova länge idag vaknade tidigt av att solen lös mig i ögonen. Visserligen ett trevligt uppvak för det betyder ju att det var fint väder men jag skulle ändå vilja sova lite till... försökte genom att vända på mig men insåg snabbt att det inte var lönt.

 Så nu har jag tvättat handdukar som jag hängt ut eftersom det blir för varmt att köra med tumlaren.

 Hundarna har fått mat och köttet som ska kokas är nerskuret i mindre bitar och är på spisen.


 Vill tacka för alla kommentarer som jag fått sista tiden också. Alltid trevligt med respons.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards