¨

Direktlänk till inlägg 27 november 2007

Pyssel

Av nena - 27 november 2007 12:12

Nu är jag nog nöjd med döttrarnas adventskalender.
Det var inte det lättaste att klä och det blev väl inte så jättefint men jag tror nog att de kommer att bli överraskade och glada i alla fall.
Det var svårt för mig att skriva på dessa små lådor och pennan var inte så lång eller tjock heller och det klarar inte riktigt mina händer... men det är ju läsbart i alla fall ;)


Lite rotande i lådorna så hittade jag sådana där makapärer som man kan trycka ut figurer i papper med... vad de nu heter *S*


Båda är klara, ska bara lägga i choklad och annat gott och kul.

 
 
helga

helga

27 november 2007 12:28

Vad fina de blev!!

Vi har en liknande adventskalender som min mamma gjort och den fyller vi med kola el dyl. Det brukar uppskattas...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

27 november 2007 14:00

Fint! Vi har haft en lång lina med tomtar i alla år där det hängt 24 paketer, sonen tyckte förra året att han var för stor för den nu så jag har köpt små numrerade påsar som jag stoppat lite tuggummi och annat smått och gott i, en för varje dag här också.

http://kimmietid.blogspot.com

 
tussegumman

tussegumman

27 november 2007 18:00

Vad fina de blev! Döttrarna kommer att blir supernöjda! Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
Nini

Nini

28 november 2007 08:42

Vad fina!

http://nini.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

28 november 2007 11:17

Så pysslig du varit ! Själv broderar jag en kalender. Började på den när Therese var liten och den är inte halvfärdig ännu .. hihi. Det blir kanske till barnbarnen sen ?
Minns att jag fick paket varje dag när jag var liten och det var ju superspännande !!

http://missJennie.blogg.se

 
Pialotta

Pialotta

28 november 2007 12:32

Vad häftig kalender. Mina ungar är utvuxna för länge sedan, men jag kommer ihåg hur jag satt med allt det där pysslet.. verkligen en tid att ta vara på.. De växer fortare än man tror.
Barnbarnen har jag ju oxså och där har det minsann oxså fixats och grejats med åren:-)
Tjing o ha de fint

http://kafferasten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards