¨

Alla inlägg den 20 januari 2007

Av nena - 20 januari 2007 19:46

Har varit hos svärföräldrarna och meddelat det hemska som hände i går. Det var jobbigt... de är lika chockade som vi och kunde inte fatta det. Vi åkte en runda till CS och handlade lite. M fick en ny manga-bok, hon fick tre vid jul och de vara de inte länge. J hittade en diddle sak som hon fick och sen fyndade M en svart kavaj också. Det var skönt att komma hemifrån ett tag, att tänka på annat. Här hemma grubblar jag mest, vill vete nu vad som orsakade mitt hjärtegryns död. Känner inte att jag kan gå vidare riktigt från jag vet det. Nu har vi ätit middag och töserna tittar på filmen "Bilar" som de fick i går. Jag började titta men jag hade inte ro att sitta...Ska ta och tömma diskmaskinen och sen hänga upp tvätt.

Av nena - 20 januari 2007 12:24

Vaknade runt nio i dag och det kändes som om jag haft en enda lång mardröm bara. Insåg ju tyvärr ganska snabbt att det inte bara var en dröm då det bara var en kall hundnos som puffade på en. I dag ska vi till P´s föräldrar för att tala om det som hänt och det är verkligen inget som vi ser fram emot...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards