¨

Alla inlägg den 24 januari 2007

Av nena - 24 januari 2007 23:18

men inte så många bara -5,2 och i morgon har de lovat + grader *suck* Besöket hos arbetsförmedlingen gav mig absolut inget nytt. Bara en tur till staden och åter igen. Ingen ny information och inget som ger något att se ljusare på saken. Nåja det kommer väl och det har ju i alla fall börjat rulla nu efter alla år. Man ska ju inte stressa ;) Träningsvärken i benen är inte lika intensiv längre och jag kör varannan dag på maskinen nu. Fått för mig att man inte ska köra var dag. P och jag peppar varandra och det är bra. M gillar verkligen att använda den och det är ju bra. J håller också på men det är svårare då hon är lite för liten men hon tycker det är kul. Ingen badminton i dag eftersom det var mindre än 10 grader i hallen. De var inte klara med reparationerna eller nyinstallationen än. I morgon ska det förhoppningsvis vara klara så att de kan komma igång att träna som de ska igen.Trist att det ska ta sådan tid. Ringde J´s lärare för att kolla om det var tänkt att de skulle ha gympa i morgon i alla fall men det skulle de inte då P berättade hur kallt det var där inne. Dåligt att inte ens lärarna på skolan vet om de är klarar eller inte. Nu ska jag ta min korsordstidning och låta huvudet jobba lite innan jag ska sova. Måste tänka på annat.

Av nena - 24 januari 2007 07:25

Var tog måndag och tisdag vägen? Är trött i dag, det hade inte gjort något om klockan ringt några timmar senare... fast det kanske skola och jobb hade tyckt. Å andra sidan kan jag lägga mig en stund till nu när alla har åkt till sitt. Ska till arbetsförmedlingen i dag och se vad de kommit fram till om min arbetsträning. Idag var det bara -1.7 grader och fortfarande lite snö på vägen så det är ganska ljust ute än. Skönt.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards