¨

Alla inlägg den 21 januari 2007

Av nena - 21 januari 2007 22:24

Maskinen är invigd. eftersom jag just nu har noll kondition efter alla förkylningar och annat som jag gått igenom börjar jag vääääldigt lugnt. Fem minuter har jag varit på maskinen och kom faktiskt en hel kilometer *S*Det är hur kul som helst att hålla på och jag ser fram emot daglig träning på den...eller nåja varannan dag kanske till en början...eller?? Nej jag vet inte men det är kul i alla fall och både jag och P peppar varandra och har koll så att vi sköter det. Jag får ju bara vara lite försiktig i och med min värk, vet inte hur det blir och vill inte stressa fram...

Av nena - 21 januari 2007 17:50

Det är väl som det är här hemma. Man funderar och grubblar och försöker leva på som vanligt även om det är jobbigt just nu... saknaden är ju så enormt stor och man har henne i tankarna i stort sätt hela tiden. Vi har i dag skaffat oss en "leksak" en träningsmaskin så nu kanske man kan visa sig på badstranden till sommaren ;) Vi har pratat länge om att skaffa en och nu var det alltså dags för det. Det är typ denna Hoppas att den kommer att bli använd också *s* men jag tror det, den var väldigt kul att stå på den och M blev väldigt förtjust i den.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards