¨

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2007

Lite piggare men bara lite

Av nena - 25 augusti 2007 16:32

 Hämtat hem min lilla scout, hon luktade bara rök. De har eldat på scouterna i dag. Gruppen har vuxit för alla de som gick i miniorerna och årskurs 3 har ju blivit juniorer i och med att de började årskurs 4. Så J´s lilla grupp är nu en stor grupp. Inte riktigt kul tyckte J eftersom de var var så mysigt då de var på läger bara den lilla gruppen... och nu måste man ju ta hand om "småttingarna" ;o)
 Nåja det blir säkert bra det också när de lärt känna dem.
I morgon ska de sälja korv och lotter mellan 11 och 15 så det blir ingen vila denna helgen alls.

 M är inte hemma än. De har nog det mysigt farmor och farfar och M.
Kul att  se om hon hitta något på Jakt & Fiskemässan.

 P håller på med tösernas datorer. Lite minne från J´s gamla flyttar nu in i M´s istället och J spelar The Sims 2 på EGEN dator *S*  Nu slipper jag gå ifrån min då hon vill spela ;)

 Har varit inne och hyrt Beck också så ikväll ska jag äntligen få se den. J hyrde Scary Movie 3 och 4.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards