¨

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Festen tog slut

Av nena - 5 augusti 2007 11:00

alla vännerna gick hem eller också så blev de uppätna av myggen.
Var ute en sväng med hundarna innan jag gick och la mig och huuu vad mygg det var där ute. Jag är rödprickig nu så att man skulle kunna tro att jag har en barnsjukdom. Än kliar de inte tack och lov.

 Det är varmt och solen lyser från klarblå himmel  idag och förhoppningsvis har poolens grader stigit i alla fall till i em så att töserna kan bada lite. De längtar så efter det...
Jag har hunnit tvätta mer idag. Jag hade en hög som legat länge och som behövde strykas p.g av att den legat för länge. Den snurrar nu i maskinen för en uppfräschning och sen kan jag hänga den ute och slippa stryka. Skönt!!

 När vi har fikat så ska vi iväg och köpa myggnät som vi kan ha i altandörren så vi kan ha den öppen. Vågar inte ha den öppen nu i fall det är en massa getingar som hittar in, de har en förmåga att göra det så fort den dörren står.


 Ha en skön dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards