¨

Direktlänk till inlägg 6 juni 2007

Sveriges Nationaldag och Svenska flaggans dag

Av nena - 6 juni 2007 10:00


Om allt varit som det skulle hade vi åkt in till stan och där skulle Johanna vara med scouterna under firandet. De ska visa upp vindskydd och lite annat.
Nu är inte allt som det ska. Jag har ont och P är inte bra så klart.
Natten har varit jobbigt för honom. Han rosslade hemskt då han somnade i går, jag kunde inte somna, låg bara och lyssnade på honom... det påminde som om min morfars rosslande då han var sjuk.
 Efter en timme började P hosta och han gick upp och bäddade i soffan till sig så att han mer satt än låg men det är inte mycket sömn han har fått.
Nu har han flyttat in i sängen och än är det lugnt med hostandet.


 Nini: Jag har nästan misstänkt att det kommer vara så...värre är det med P som i måndags var så säker på att han skulle bli frisk fort och kunna jobba på lördag som planerat :(
Han ska tillbaka till VC på fredag för att ta nytt stick i fingret. Ett prov som jag inte vet vad det var för ett egentligen (och P kunde inte förklara det eftersom han bara viskar och jag vill inte pressa honom) visade 102 eller 107 i måndags och det borde vara nere på 30 på fredag hade läkaren sagt... så vi får se hur det blir och om han behöver andra piller. Vet inte om han har feber idag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards