¨

Direktlänk till inlägg 20 april 2007

Kväll

Av nena - 20 april 2007 21:54

 Så sitter man här, fredagkväll och proppmätt i magen. Maken han grillar alldeles för bra för att man ska kunna sluta äta då man egentligen är mätt.
Fredagsgodiset har inte ens lämnat skåpet än för någon av oss. Gott betyg till maken alltså!

 Jag hade rätt med Ica Maxi. Jag tror nog att hela Skåne var där och så klart fick alla storhandlare avstämning i dag. Det ska ju gå fort i självscanningskön men det kan jag inte påstå att det gjorde i dag... Jag fick avstämning men jag hade inte så jättemycket så det gick fort men innan mig var det två stycken med vagnarna fulla som fick avstämning.
En dam med pojke suckade tungt när jag kommit fram så det blev min tur, hon tittade på kön och sa till sitt barn att "ÅÅÅ nu missar vi ju bussen" högt och tydligt så alla skulle höra, barnet tittar förvånat på henne så jag trodde inte att det fanns någon buss att missa. Hon ville säkert bara komma före i kön eftersom hon bara hade en påse. Ingen släppte förbi henne. När jag sen hämtat pengar i automaten så hade jag henne före mig ut och det var som jag trodde, ingen buss utan egen bil... ja ja går det så går det men inte denna gången.

  Nu tänkte jag förflytta den mätta kroppen till duschen och sen soffan eller sängen.

 
 
Nini

Nini

21 april 2007 12:20

Vilken jä*la kärring! Hur kan man bara få för sig att göra så? *virrar på huvudet*

http://nini.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

21 april 2007 13:18

Vad bra att ni inte blev lurade och släppte förbi människan!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Jennie

Jennie

21 april 2007 15:13

Näää fy vad fräckt !!
Tänk på den stackare nästa gång som faktiskt missar sin buss och ingen tror på ...
Frågade du inte henne hur det gått med bussen ? Det hade jag gjort !!!

http://missJennie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards