¨

Direktlänk till inlägg 13 januari 2007

Det var mig en lång dag

Av nena - 13 januari 2007 19:21

Klockan är bara tjugo över sju och det känns som om hon var bortåt tio eller något. Förstår inte varför, vi var ju inte uppe speciellt tidigt heller. Vi har i alla fall hunnit äta middag och sen har vi bara slöat. Jag, P och M sitter vid vars en dator och J sitter och stickar. Hon kom innan och undrade om jag kunde lägga upp masker till henne *hjälp* kan jag det fortfarande men jodå, det gick och J blev nöjd. Bara hon inte ber mig lära henne för det kommer jag inte att klara av *s* Funderar på att störa de andra och spela ett spel istället för att bara sitta och glo på en skärm.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards