¨

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Sommarlovet har startat

Av nena - 9 juni 2011 18:51

 I alla fall för M och det är J lite bitter över eftersom hon inte slutar förrän på onsdag.

Onödigt att vara i skolan tycker hon eftersom betygen är satt och allt ;)

Ja ja lite roligheter ska de ju ha även om hon just nu ser svart på det mesta, det blir säkert kul när det händer.


Imorgon ska M först till skolan för att se när kompisarna tar studenten

Senare på eftermiddagen ska vi köpa present till en kompis till M som tar studenten.

Jag ska på a.f och lämna in min närvaro också... eller om jag tar det på måndag, det har inte så stor betydelse egentligen.

På lördag har J först scouterna och sedan ska vi skjutsa M till Malmö för hon ska på studentfest.

Vi andra ska då "slå ihjäl" någon/några timmar där innan vi åker hem för att gratta svärfar som fyller 65.

På söndag har vi lite annat att fixa med och sedan hoppas jag på att jag hinner vila en massa också på söndagen.


Så det blir några intensiva dagar nu så jag tar bloggpaus ett tag.

Önskar er alla en skön helg och jag hoppas att solen visar sig.

 
 
Pisan

Pisan

11 juni 2011 01:11

Oj, du har fullt upp i helgen. Håller tummarna för att det inte blir surt efter... Kram1 ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

13 juni 2011 10:54

Ja mycket har det varit och jag har ont men en del är självförvållat så jag ska inte gnälla ;)

Kram ♥

 
Ingen bild

tussegumman

12 juni 2011 17:20

Hej Nena

Nu var det längesedan jag var ute på bloggen men jag känner att jag saknar mina bloggvänner och bloggandet. Det har varit en intensiv tid här med student, födelsedagar omorganisation allt så nu börjar jag väl landa. Önskar dig allt gott min vän Kramar Tussegumman

nena

13 juni 2011 10:53

Hej Tussegumman.

Ja det var verkligen länge sedan sist.
Kul att se dig igen.
Har varit inne på din blogg då och då för att se om du varit tillbaka.
Ibland är det ju så att livet har en massa annat och det gör ju inte så mycket, bloggen finns ju kvar i alla fall när man har tid.

Tack och detsamma
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards