¨

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

Inte vi utan de....

Av nena - 1 juni 2011 14:13

 Var in på a.f direkt när de öppnade.

Det var massor av folk där och jag var glad för att maken min gått med in även om jag sa att han inte behövde...

Fick prata med en person direkt och hon såg inte alls förvånad ut.

Det var mer än min närvarorapport som försvunnit... och det var antagligen f.k som strulat til det... sa a.f i alla fall...

Bryr mig inte så mycket om vem som strulat bara det rättar till sig och jag får mina pengar och det snart...


 P köpte en baguett till mig med räksallad som jag kunde äta när jag kom hem och det var riktigt gott.

Kändes lite bättre när vi åkte hem och nu hoppas jag att det inte ska bli fler försvinnande.


 När jag ätit så tog jag mp3-spelaren med boken "Blodläge" och tog en promenad.

På vägen hämtade jag hem min / J´s cykel eftersom hon inte kommer med skolbussen.

Skönt att slippa tänka på den när vi ska hämta henne efter hennes shopping.

Det var skönt att komma ut en stund, synd bara att det blåser så mycket och vinden är inte så varm.


 Nu har jag hört klart boken.

Den var bra och nu ska jag försöka hitta en ny bok att lyssna på.

I kväll ska jag till bibblan och prata med vikarien, kanske kan jag hitta en då...


 
 
Pisan

Pisan

1 juni 2011 15:11

Vad gulligt av din man, förstår att det var gott, blir riktigt sugen nu... :-) Vad trött man blir på det här med myndigheter... suck... Hoppas pengarna kommer SNART! Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

1 juni 2011 15:15

Ja han gör allt för att jag ska må bra och försöka komma tillbaka och just idag var en god baguett ett bra sätt =)
Behövs inte alltid så mycket...

Ja det är tråkigt när man själv gör det man ska men att det sen ska strula, visst sådant kan hända men jag tycker att visste de om det kunde de lagt ut något om det på hemsidan t.ex så man kunde rättat till det tidigare.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards