¨

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

1 juni 2011

Av nena - 1 juni 2011 07:19

 Är sååå trött.

Har inte sovit mycket i natt, bara legat och snurrat.

Fick inte tag i det folk jag behövde och idag måste jag alltså ta mig in till stan och försöka reda ut den här soppan.

Hoppas att de kan faxa upp papperna annars tar det ju en stund längre eftersom det nu är helgdagar på G.


 Ny månad igen.
Det går fort och nu är det inte många skoldagar kvar till sommarlovet.

En del roligheter är på G för bägge töserna.

J hon ska iväg och shoppa efter skolan med kompis idag för de ska ha maskerad-brännboll sista veckan och då ska de tydligen vara punkare....


 Ha en skön dag!

 
 
Tina

Tina

1 juni 2011 08:51

Vill ge Dig Styrkekramar från mig till Dig i allt detta skit som du nu har hamnat i. Usch, för sådant, som just du nu har lyckats hamna i med FK, inga pengar, din handläggare är sjuksriven m.m

Hoppas innerligt att det löser sig på bästa sätt för Dig nu och gärna idag så du slipper fasa över helgdagarna som kommer nu!

Många styrkekramar från mig Tina

http://accepteralivet11.bloggagratis.se

nena

1 juni 2011 15:16

Tack Tina!
Skulle titta in till dig men din länk är nog fel =/

 
Pisan

Pisan

1 juni 2011 15:09

Nä, nu är det inte långt kvar till sommarlovet. Den 10:e är det skolavslutning på ungarnas skola. Båda är bra trötta nu, de längtar till ett välbehövligt lov. Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

1 juni 2011 15:13

M slutar också den 9:de men ska till skolan dagen efter för att gratta kompisar som tar studenten.
J slutar inte förrän den 15:de och det gillas inte alls men sommarlovet är väldigt efterlängtat här hemma också.
Kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards