¨

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av nena - 8 mars 2010 18:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av nena - 8 mars 2010 13:12

Det är ju alltid något denna måndag.


 J´s huvudvärk har släppt efter mer sömn och det är skönt. Hon känner det som om det är en förkylning på G.

Jag har min kvar men inte riktigt så hemsk som innan.


 Det värsta är just nu att jag antagligen har ett knäckt/spräckt/spricka i (eller vad de nu säger) revben på höger sida =(
Jag nös en riktig hemsk nysning i veckan och det kändes konstigt där men så tänkte jag inte på det mer men har haft ont vid skratt, nysningar och hosta och natten till lördagen var ett hel*ete.

Det blir ju värre innan det blir bättre.

Jag har gjort det innan så jag känner igen det och inget gör de, det är bara att ta det lugnt och låta det självläka.
Pratat med VC men det var inte lönt att komma.

1-2 månader tyckte jag de sa att det kunde ta.

Jag får låta bli att skratta och hoppas på att jag inte blir ordentligt förkyld. Värst är det ändå när jag sover och vänder mig och jag är lite av en propeller i sängen. Spänna fast mig kanske???


 Nu ska jag snart iväg till a.f


Solen skiner i alla fall!

Av nena - 8 mars 2010 08:15

 J hon är hemma idag från skolan. Hon hade huvudvärk när jag väckte henne och det blev inte bättre så nu har hon lagt sig igen och jag ska ta och göra detsamma en stund och hoppas på att det försvinner innan jag ska iväg i eftermiddag.

Av nena - 8 mars 2010 07:18

 Vill krypa ner i sängen igen.

Huvudet gör ont. Sovit urkasst och i eftermiddag ska jag till af.

Livet är toppen idag *not*


Hoppas i alla fall att ni har det bra.

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards