¨

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Solen skiner i alla fall

Av nena - 8 mars 2010 13:12

Det är ju alltid något denna måndag.


 J´s huvudvärk har släppt efter mer sömn och det är skönt. Hon känner det som om det är en förkylning på G.

Jag har min kvar men inte riktigt så hemsk som innan.


 Det värsta är just nu att jag antagligen har ett knäckt/spräckt/spricka i (eller vad de nu säger) revben på höger sida =(
Jag nös en riktig hemsk nysning i veckan och det kändes konstigt där men så tänkte jag inte på det mer men har haft ont vid skratt, nysningar och hosta och natten till lördagen var ett hel*ete.

Det blir ju värre innan det blir bättre.

Jag har gjort det innan så jag känner igen det och inget gör de, det är bara att ta det lugnt och låta det självläka.
Pratat med VC men det var inte lönt att komma.

1-2 månader tyckte jag de sa att det kunde ta.

Jag får låta bli att skratta och hoppas på att jag inte blir ordentligt förkyld. Värst är det ändå när jag sover och vänder mig och jag är lite av en propeller i sängen. Spänna fast mig kanske???


 Nu ska jag snart iväg till a.f


Solen skiner i alla fall!

 
 
Kimmie

Kimmie

8 mars 2010 14:36

Aj då det låter inget vidare, svårt att inte skratta på så lång tid. Hoppas både du och J mår bättre.

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

8 mars 2010 16:48

Skönt att J:s huvudvärk gett vika men tråkigt att du har nyst så att du du nyst så hårt att du blivit skadad. Det var långt tid för läkning, stackars dig! ingen höjdare. När man inte får skratta så kan det vara svårt att låta bli. Hoppas du snart mår bättre

Varma kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

8 mars 2010 18:40

Kimmie - Ja det man får se till att ha tråkigt ;)
Tack

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

8 mars 2010 18:42

wiper - Ja det är skönt att J slipper ha ont i huvudet för det är inget vidare.

Det är länge sedan som det hände förra gången men jag tror inte att det tog så lång tid, kanske en månad knappt då vill jag minnas men det beror nog på hur pass mycket skadat det är...

Tack och kram

http://nena.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

8 mars 2010 19:46

Hej Nena usch då knäckt revben tror du inte du sträckt dig bara då vore bättre om det var så revben tar ju lång tid,En bekant ordnade sina visserligen på 3 veckor så han kunde arbeta i alla fall men det var nog mycket tur med det.Hoppas det inte är förkylningar på G hos dig för det är svårt bli av med dem nu ju många som är förkylda hör man Suss gott sen

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

9 mars 2010 02:05

Filifjonkan - Nja tyvärr är det nog inte bara en sträckning. Hade varit skönt om det varit så...
Ja jag vet ju tyvärr sedan innan att det kan ta tid =/

Tack och jag hoppas att du sover gott just nu.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nini

9 mars 2010 09:28

AJ som tusan!

 
-Nena-

-Nena-

9 mars 2010 10:59

Nini - Ja det var rätt beskrivet ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards