¨

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Låt mig vara!

Av nena - 10 augusti 2010 11:18

 Idag skulle jag vilja skrika det åt alla som närmar sig mig men det kan man ju inte.

Mår inte alls bra. Har jätteont, är trött eftersom nattens sömn inte var speciellt bra och morgonsömnen ännu sämre med grannar som startar redan innan klockan 7 med att såga och banka... ja de har säkert sin fulla rätt till det men jag gillade det inte.


 Jag håller mig på avstånd, töserna vet att när jag gör det så spelar de inte så högt på stereon eller gnabbas med varandra, i alla fall inte så att jag hör det.

Det är inte så att de tassar på tå för att jag inte ska få ett utbrott.

Sådana får jag inte speciellt ofta längre, jag har lärt mig att gå undan istället, sen så skriver jag en hel massa också när jag mår så där.

Här och i min privata bok. Skriva är bra.


 Just nu har nog grannen lunch eller annat för det är tyst och jag har satt mig i skuggan på altanen.

Idag är det sol och jag har fått hjälp med att hänga lite tvätt på torkvindan.
Skönt att solen kom tillbaka. Behöver ljuset efter några grå dagar.




 
 
Pisan

Pisan

10 augusti 2010 11:54

Kramar från mej! (Som känner sig precis likadan idag)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hossan

10 augusti 2010 16:40

Det är bra att skriva.
Har också sådana dagar, då är det tom synd om katterna för det stör mig att de stryker sig mot mig, det gör liksom ont i hela kroppen på mig, och de har väl fått höra ett och annat ont ord med. Som tur är så är de inte särskilt långsinta...

Att inte få sova som man ska och på rätt tider påverkar en väldigt mycket.

Kram

 
Helga

Helga

10 augusti 2010 16:54

En jobbig dag för dig! Jag tassar tyst förbi bara... kram!

http://helga1.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

10 augusti 2010 16:56

Kramar!!!Har samma värk jag också!

Lena

http://wilenas.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

10 augusti 2010 23:30

Pisan - Jag hoppas du fick en bra dag trots allt.
Kram!


Hossan - Ja skriva är bra.
Skönt att katterna inte är långsinta ;)



Helga - Tack och kram



Lena - Tack och kram tillbaka

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards