¨

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av nena - 15 augusti 2010 23:30

 Det känns konstigt nu när väggen är borta.

Huset blev så långt och man kan se nästan hela köket från soffan.

Jag kan se när maken lagar mat ;)

Tyvärr kan jag även se disken som jag ibland försöker glömma och gömma bakom väggen men man får väl ta det onda med det goda ;)


Nu ( eller för ett tag sedan) så tömde J och P altanen på våra utemöbler och annat och täckte golvet.

I morgon...tror jag... ska J konka ut sin säng dit.

Hon ska sandpappra den lite (jag stannar inne då!) och sedan så ska den målas vit.

Idéer *s*


  Jag och J har sett senaste (sista??) Wallander-filmen "Vittnet" nu i kväll och den var bra tyckte vi båda.

Popcornsskålen fanns i mellan oss också.


 Nu väntar lite FB och sedan sängen.



Av nena - 15 augusti 2010 14:06

 Jag har flyttat ut i husvagnen.

Maken och stora maskinen håller på att riva tegelväggen och det låter alldeles för mycket för att jag ska orka höra på det.

Här låter det också men det låter inte lika mycket.

 J hon har också flytt ut hit medan M hon satt musik i öronen istället.

Kan tänka mig hur allt kommer att se ut sedan.
Glad att jag inte klarade av den städning jag hade tänkt ta i fredags.

Damma bokhylla och annat är ju inte lönt innan maken är klar.

 

 Nu skiner solen och det är ganska så kvavt.

Det borde ju inte vara det efter den åskan som vi hade i går.

Gillar inte!!!

 

 Vilken massa nya saker som de presenterar på bloggen just nu.

Att svara på kommentarer utan att behöva göra en kommentar har jag efterlyst ett tag men jag skulle ju vilja att den hamnar direkt under eller har någon koppling till den kommentar man svarar på.

Kanske så här lite under just det man svarar på så att man slipper skriva namnet på den man svara. Men det kanske kommer det också.

 Kunna välja färg ord har jag också velat ha och det har jag ju fått nu ;)

Vad kul man kan ha det *S*

 

 Nu hittade hundarna  också ut i vagnen. Ja de har ju inte varit inne i oväsnet utan ute på tomten, nu ville de ha gos och det får de av J just nu ♥

 

Ha en skön söndag!

 




Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards