¨

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Husvagnsmys

Av nena - 15 augusti 2010 14:06

 Jag har flyttat ut i husvagnen.

Maken och stora maskinen håller på att riva tegelväggen och det låter alldeles för mycket för att jag ska orka höra på det.

Här låter det också men det låter inte lika mycket.

 J hon har också flytt ut hit medan M hon satt musik i öronen istället.

Kan tänka mig hur allt kommer att se ut sedan.
Glad att jag inte klarade av den städning jag hade tänkt ta i fredags.

Damma bokhylla och annat är ju inte lönt innan maken är klar.

 

 Nu skiner solen och det är ganska så kvavt.

Det borde ju inte vara det efter den åskan som vi hade i går.

Gillar inte!!!

 

 Vilken massa nya saker som de presenterar på bloggen just nu.

Att svara på kommentarer utan att behöva göra en kommentar har jag efterlyst ett tag men jag skulle ju vilja att den hamnar direkt under eller har någon koppling till den kommentar man svarar på.

Kanske så här lite under just det man svarar på så att man slipper skriva namnet på den man svara. Men det kanske kommer det också.

 Kunna välja färg ord har jag också velat ha och det har jag ju fått nu ;)

Vad kul man kan ha det *S*

 

 Nu hittade hundarna  också ut i vagnen. Ja de har ju inte varit inne i oväsnet utan ute på tomten, nu ville de ha gos och det får de av J just nu ♥

 

Ha en skön söndag!

 




 
 
Kimmie

Kimmie

15 augusti 2010 18:17

Va, välter ni väggarna? =)
Tur ni har husvagnen att fly till.

http://kimmietid.blogspot.com

nena

15 augusti 2010 23:29

Kimme - Ja nu faller väggarna ;)
Vi har en tegelvägg eller hade kanske jag ska skriva *S* mellan vardagsrum och kök och den föll under släggan eftersom luftvärmepumpen inte klarar av att ta köket annars och så ville vi ha lite mer "luft".

Ja husvagnen är guld värd i sådana lägen... och andra.

 
Helga

Helga

15 augusti 2010 20:11

Ja, kul med nya futioner men särskilt svarsfunktionen behövs. Har inte sett nån förändring ännu men det kommer väl!?

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

15 augusti 2010 23:27

Helga - Ja lite nytt är alltid kul.
Svaren ser nog samma ut men man slipper i alla fall själv gå till själva bloggen och skriva kommentar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards